sobota, 23 października 2021

Fecik od Best Set



Opis produktu:
Środek na tłusty i uparty brud. Odtłuszczacz i odplamiacz.

Do czyszczenia m.in. mebli kuchennych, zlewów, kuchenek, okapów, płytek, łazienek, plastiku (np. ramy okienne) oraz do odplamiania tkanin.

Bardzo skuteczny środek o zapachu pomarańczy. Nadaje się do większości powierzchni.

Doskonale sprawdza się w kuchni, łazience, biurze, ogrodzie i nawet w warsztacie.

Dogłębnie usuwa także najtrudniejszy brud i uporczywe plamy z tkanin.

Sposób użycia: Zanieczyszczone miejsce spryskać i przetrzeć wilgotną szmatką.

W przypadku trudnych do usunięcia zabrudzeń, pozostawić środek na czyszczonej powierzchni przez kilka minut. Elementy grilli oraz inne przypalone elementy można namaczać wraz z dodatkiem środka (na 1l wody 100 ml środka).

Przed zastosowaniem na tkaniny, zaleca się przeprowadzenie próby w niewidocznym miejscu. Spryskać plamę, odczekać kilak minut i prać ja zwykle.

UWAGA! H315 – Działa drażniąco na skórę. H319 -Działa drażniąco na oczy. P102 – Chronić przed dziećmi. P280 – Stosować rękawice ochronne / odzież ochronną / ochronę oczu / ochronę twarzy. P302+P352 – W PRZYPADKU KONTAKTU ZE SKÓRĄ: Umyć dużą ilością wody z mydłem. P305+P351+P338 W PRZYPADKU DOSTANIA SIĘ DO OCZU: Ostrożnie płukać wodą przez kilka minut. Wyjąć soczewki kontaktowe, jeżeli są i można je łatwo usunąć. Nadal płukać. P310 – Natychmiast skontaktować się z OŚRODKIEM ZATRUĆ lub lekarzem.

Zawiera terpeny pomarańczowe. Może powodować wystąpienie reakcji alergicznej.

Po zastosowaniu na elementy mające kontakt z żywnością należy dokładnie zmyć wodą pozostałości środka. Nie stosować na nielakierowane drewno i plastiki typu pleksa.

Zawiera (zgodnie z Rozp. 648/2004/WE): fosforany (<5%), amfoteryczne związki powierzchniowo czynne (<5%), niejonowe związki powierzchniowo czynne (<5%). ADS na bestset.pl

Dystrybutor:
„Bestset”
Jutrzenki 3/6
40-759 Katowice

Pojemność: 500 ml
Cena: 14,90 zł

Recenzja:
Dzięki firmie Best Set miałam przyjemność przetestować płyn Fecik. Przyjemny zapach. Płyn używałam i używam do tej pory w kuchni i w łazience. Środek czyszczący dobrze sobie razi z osadem na kafelkach w łazience. Brudne miejsca spryskałam, zostawiłam na chwilę i zmyłam wilgotną szmatką. Od razu było widać różnicę. Kafelki od razu czyściejsze i bez osadów z mydła i kamienia. Zdjęcia poniżej. Płyn używałam także na  poplamione ubrania. Plamę spryskałam, a potem wyprałam. Testowałam na plamie z tłuszczu. Po wyschnięciu nie było śladu po niej. Preparat przydatny jest także w kuchni. Z łatwością usuwa tłusty osad z mebli kuchenny. Na pewno nie raz kupię Fecik. Bardzo wydajny. Polecam.

Link do produktu: Fecik – Best Set

Po i przed

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz