środa, 2 grudnia 2020

Scholl Nawilżająca maska do stóp z olejkiem kokosowym

 

SCHOLL PEDIMASK Maska nawilżająca do stóp z olejkiem kokosowym x 1 para:
Skarpetki do stóp nasączone płynem, w skład którego wchodzi kompozycja pielęgnujących i nawilżających składników aktywnych. Mocznik i wyciąg z aloesu przywracają skórze miękkość i gładkość, kwas mlekowy delikatnie złuszcza martwy naskórek, zaś alantoina, niacynamid i pantenol przyspieszają procesy regeneracyjne. Kwasy tłuszczowe obecne w oleju kokosowym i maśle Shea odżywiają i wspomagają komórki, zaś witamina E chroni przed wolnymi rodnikami tlenowymi. Dodatkowo, olej kokosowy posiada też właściwości antyseptyczne i chroni skórę przed wpływem słonej wody czy palącego słońca.

Scholl PediMask - wskazania.
Nawilżanie suchej skóry stóp.

Scholl PediMask - sposób użycia.
Skarpetki wyjąć z opakowania bezpośrednio przed użyciem. Rozciąć wzdłuż perforacji u góry, po czym nałożyć na czyste i suche stopy, zabezpieczając przed zsunięciem za pomocą dołączonej naklejki. Zdjąć po upływie około 20 minut, a pozostałość wmasować w skórę.

Scholl PediMask - składniki aktywne.
Olej kokosowy.
Mocznik.
Alantoina.
Niacynamid.
Pantenol.
Witamina E.
Kwas mlekowy.
Algin.
Wyciąg z aloesu.
Betaina.
Masło Shea.

Cena: około 15 zł

Recenzja:
Miałam przyjemność przetestować nawilżającą maskę do stóp z olejkiem kokosowym od firmy Scholl. Po otwarciu czuć przyjemny zapach. Założyłam skarpetki z maską i trzymałam równe 20 minut. Po zdjęciu wmasowałam pozostałą część balsamu w stopy i czekałam do całkowitego wchłonięcia. Stopy były bardzo nawilżone, zmiękczone, gładkie. Skarpetki spełniły moje oczekiwania w stu procentach. Są w dużym rozmiarze i na pewno będą pasować też na męską stopę. Polecam!!

1 komentarz: