sobota, 1 sierpnia 2020

Dr. Oetker Babeczki z płatkami czekolady







Opis produktu:
Połączenie waniliowego ciasta z drobnymi płatkami pysznej czekolady. Wilgotne, pyszne i… zaskakująco szybko znikające z talerza!

Informacje z opakowania:
Opis produktu:

Babeczki z płatkami czekolady w proszku.
Wystarczy wymieszać łyżką.
Super mocne foremki idealnie trzymają kształt babeczek.

Cechy produktu:

Opakowanie zawiera:
285 g mieszanki do ciasta
15 g płatków czekoladowych
12 szt. foremek

Z mieszanki otrzymujemy 12 szt. babeczek. 1 porcja = około 51 g

Masa netto: 300 g 

Sposób przygotowania:

Dodaj:
2 jajka
100 ml wody (ok. 10 łyżek)
100 ml oleju (ok. 10 łyżek)

1. Przygotowanie foremek:
Na blasze do pieczenia ustaw foremki. Piekarnik nagrzej do temp. 175°C (bez termoobiegu).

2. Przygotowanie ciasta:
Mieszankę do wypieku babeczek wsyp do miski, dodaj jaja, wodę i olej. Całość energicznie wymieszaj łyżką lub mikserem do dokładnego połączenia składników (ok. 1 min).

3. Dodawanie płatków:
Odsyp 1 łyżeczkę płatków czekoladowych. Pozostałe płatki dodaj do ciasta i delikatnie wymieszaj łyżką. Ciasto równomiernie rozłóż w foremkach. Następnie babeczki posyp odsypanymi wcześniej płatkami.

4. Pieczenie:
Natychmiast wstaw do nagrzanego piekarnika i piecz na środkowym poziomie.
Temperatura pieczenia: ok. 175°C
Czas pieczenia: ok. 17-20 min

Cena: około 6 zł

Recenzja:
Jakiś czas temu kupiłam produkt Dr. Oetkera by sprawdzić, czy dobre są babeczki, a wiem, że Maja lubi takie słodkości. Przepis bardzo prosty i łatwy do wykonania. Przygotowanie zajęło mi bardzo mało czasu. Zrobiła to w między czasie, gdy robiłam obiad dla rodziny. Mała kucharka miała mi pomóc, ale była na wychodnym, więc musiałam sama wykonać. Jak wróciła do domku to była bardzo zadowolona. Babeczki wyszły bardzo pyszne. Nie miałam blaszki takiej jak w przepisie, więc użyłam okrągłej. Opakowanie nie jest drogie, a przygotowanie bardzo proste. Polecam!

1 komentarz: