sobota, 8 sierpnia 2020

Bielenda Dr Medica Acne dermatologiczna emulsja oczyszczająca




Opis produktu:
Dermatologiczna emulsja oczyszczająca zawiera specjalnie opracowaną formułę TR-T 5,1 mg/1g, składającą się z mocnych substancji aktywnych, które w sposób skoncentrowany działają bezpośrednio na zmiany trądzikowe.

Preparat jest bezpieczny dla skóry wrażliwej. Nie wysusza skóry.

Pojemność 250 g
Cena: około 17 zł

Preparat:
-usuwa nadmiar sebum i zanieczyszczenia, skutecznie zmywa makijaż
-zmniejsza przetłuszczanie i błyszczenie skóry
-redukuje nadmierne wydzielanie sebum, oczyszcza i odblokowuje pory
-łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry wywołane zmianami trądzikowymi
-redukuje istniejący trądzik, zapobiega powstawaniu nowych zmian
-nawilża i koi skórę.

Efekt:
Świeża, doskonale oczyszczona i nawilżona skóra. Trądzik i błyszczenie skóry zredukowane. Pory odblokowane i zwężone, niedoskonałości mniej widoczne.

Stosowanie:
Codziennie rano i wieczorem emulsję delikatnie rozmasować na zwilżonej skórze, następnie spłukać wodą.

Recenzja:
Miałam przyjemność przetestować dermatologiczną emulsję oczyszczającą do skóry tłustej ze skłonnością do trądziku. Akurat mam z tym problem od kilku lat, więc szukałam wielu kosmetyków, które pomogą i trafiłam na tą emulsję. Jestem z niej bardzo zadowolona. Dobrze oczyszcza. Skóra jest nawilżona. Po dłuższym stosowaniu skóra nie przetłuszcza się i nie błyszczy. Zapobiega powstawianiu nowym zmianom trądzikowym. Bardzo wydajny produkt. Cena warta produktu. Polecam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz