niedziela, 20 stycznia 2019

Tablica manipulacyjna

Witajcie.
Postanowiłam zrobić tablicę manipulacyjną wraz z mężem dla Mai. Znalazłam wiele ciekawych propozycji.

Link do tego co znalazłam DIY Tablica manipulacyjna - 14 pomysłów - Kiedy mama nie śpi

Tyle zebrałam pomysłów, że nie wiem od czego zacząć. Na pewno będę robić to stopniowo. Pracuje, więc nie mam za wiele czasu. Postępami będę dzielić się na blogu, wstawiając zdjęcia.

Chcę wykonać to na pewno małym kosztem, czyli użyć rzeczy które mam w domu, a nie kupować. Ale bez zakupów się nie obejdzie. Muszę kupić małe zawiasy, by zrobić mini album ze zdjęciami zwierząt. Będzie zamykany na suwak.

W pracy mam wyprzedaż końcówek oklein meblowych. Znajdę jakąś fajną kolorową i okleję nią płytę. Jeszcze przyda się mocny super klei do przyklejenia rzeczy, których nie mogę przykręcić.

Na takiej tablicy na pewno pojawi się: włącznik do światła, kontakt do prądu wraz z wtyczką, album otwierany drzwiczkami, zamek błyskawiczny. Muszę zobaczyć w domu co mogę jeszcze do tego wykorzystać.

Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły co mogłoby się znajdować na takiej tablicy to zapraszam do pisania propozycji w komentarzach.

Pozdrawiam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz