sobota, 12 stycznia 2019

Ciekawe produkty od PHU PANDA

Witajcie.
Pamiętacie jak dostałam przesyłkę od PHU PANDA - Grzegorz Łącki? Dziś postanowiłam poświęcić post o ciekawych produktach, które można kupić akurat w tym sklepie.

Do popularnych produktów należą:

Smoczek do butelki LOVI 9+ Szybki Dynamiczny Super Vent

Cena: 8,60 zł







Smoczek nr 3 do butelki wąskootworowej OKRĄGŁY 12+ SZYBKI

Cena: 4,90 zł





Fotelik samochodowy firmy CARETERO 15-36 kg LEO wiek od ok 3 roku CZERWONO - CZARNY / RED

Cena: 64,50 zł




Produkty które ja dostałam od firmy:

Skarpetki firmy CORNETTE bajkowe na licencji SCOOBY - DOO kolor RÓŻOWY roz 13-14

Cena: 7,90 zł


Opinia: 
Muszę przyznać, ale skarpetki bardzo spodobały się Mai. Nie ściągają się przy chodzeniu. Po praniu wyglądają jak nowe. Kolory nie sprały się. Polecam!!






Najbardziej spodobał mi się produkt:

ŁYŻECZKA NA BUTELKĘ LOVI DO PODAWANIA KASZKI LUB GĘSTYCH POKARMÓW wiek 4+

Cena: 4,99 zł


Najbardziej zaciekawił mnie ten produkt, ponieważ jeszcze nie słyszałam o takiej łyżeczce. Jak Maja była mała to na pewno by mi się przydało coś takiego, jak zaczęłam wprowadzać do jej diety obiadki i kaszli. Poradziłam sobie bez tego, ale przy kolejnym dziecku na pewno będę o tym pamiętać. 




Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz