czwartek, 15 listopada 2018

Room Escape Warszawa

Chciałam Was zaprosić na poznanie ciekawego i niezwykłego miejsca jakim jest ROOM ESCAPE WARSZAWA czyli ucieczka z zamkniętego pokoju.

Jest to zabawa dla par, grup przyjaciół czy rodzin z dziećmi, które chcą ciekawie i nietypowo spędzić czas. W każdej grupie musi być od 2 do 5 osób. Na ucieczkę z pokoju grupa ma 60 minut. Cała zabawa polega na rozwiązaniu ciągu logicznych i zręcznościowych zadań. Każdy z uczestników musi wykazać się kreatywnością, szybkim myśleniem, kojarzeniem faktów i spostrzegawczością, ale przede wszystkim współpracować z pozostałymi graczami.

Całą przygodę można przeżyć w realnym świecie, nie tylko w grach komputerowych.

ROOM ESCAPE zostało zaczerpnięte ze świata gier komputerowych. Jest to nowość w Polsce. Zabawa jest dobrze znana w takich krajach jak Stany Zjednoczone, Japonia czy też Chiny. Jest to bardzo ciekawa opcja spędzenia wolnego czasu z przyjaciółmi, czy nawet z rodziną. Chociaż na chwilę można oderwać się od pracy, szkoły czy też studiów. Nie myśleć o problemach.

Moja opinia:
Jeszcze nigdy o tym nie słyszałam, ale gdy będę w Warszawie na pewno odwiedzę to miejsce. Zaintrygowała mnie ta zabawa. Zawsze od dziecka interesowały mnie gry, gdzie żeby rozwiązać zagadkę trzeba być kreatywnym, a przede wszystkim myśleć gdzie byśmy sami schowali daną rzecz by nikt jej nie znalazł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz