niedziela, 21 października 2018

Nauka szydełkowania

Witajcie.
Od jakiegoś czasu zaczęłam się interesować szydełkowaniem. Kiedyś w szkole już to robiłam, ale to było kilka lat temu. Będę uczyć się od podstaw aż do zaawansowanej techniki by stworzyć kiedyś dla mojej córki Mai misia. Czy się uda, zobaczymy. Udało mi się znaleźć ciekawy kurs szydełkowania na pewnym blogu. Ale o tym to już niedługo.
A oto co udało mi się zdobyć od mojej mamy. Szydełko jest jeszcze z mojej szkoły.


A dziś kolejna wygrana w konkursie. Tym razem to zawieszka do smoczka. U Leosiowej Mamy wygrałam już drugi raz.

Pozdrawiam!! ;)

2 komentarze:

  1. Mozesz podac wiecej informacji doryczacej szydelkowania? Tez chcialabym sprobowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej informacji podam niedługo w osobnym poście.

      Usuń