środa, 4 lipca 2018

Vizir 3in1 Pods Alpejska Świeżość




"Pranie z Vizir "3w1" w trzech prostych krokach może odmienić raz na zawsze rutynową czynność w rytuał czystej przyjemności, długotrwałej świeżości i pięknego zapachu! Przekonaj się, jak to działa.

Krok 1 - Włóż kapsułkę do bębna pralki.
Dzięki innowacyjnej formie kapsułki do prania z rozpuszczalną otoczką nie musisz już więcej dozować środków do prania. Jedna mała kapsułka wypierze aż 5 kg ubrań.

Krok 2 - Włóż ubrania i poczekaj na efekt "3w1"

Krok 3 - Dodaj płyn do płukania lub perełki zapachowe Lenor.
Perełki zapachowe Lenor Unstoppables to świetne rozwiązanie do ubrań sporotwych, zaś płyn Lenor nada Twoim ubraniom dodatkowej miękkości.

Pamiętaj! Każdy detergent należy przechowywać poza zasięgiem dzieci! Zdjęcia z dziećmi wraz z kapsułkami piorącymi Vizir "3w1" nie będą publikowane na stronie galerii projektu."
Recenzja:
Jakiś czas temu dzięki trnd miałam przyjemność wypróbować kapsułki do prania Vizir 3w1. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, ponieważ używałam go do prania ubranek mojej córki. Ubranka stały się świeższe, miękkie i czyste. Z łatwością schodzą plamy z czego jestem bardzo zadowolona. Moja córka Maja, która ma 11 miesięcy potrafi się w ciągu dnia kilka razy ubrudzić, a zazwyczaj nosi jasne ubranka. Wszystko pięknie się dopiera. Jestem zadowolona z ich działania i polecam każdym mamom co mają małe brudasy.

Polecam!! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz